Toooooooosi hyviä syitä olla menemättä juuri tänään salille...

Tänään oli salipäivä. Tai siis piti olla salipäivä. Tiesin jo aamusta, kun otin salivehkeet mukaan, etten kuitenkaan päätyisi sinne. Ei haluttanut, ei huvittanut ja toivoinkin mielessäni, että salikavereilla olisi hyvä syy jättää hikoilu väliin. Omani kun olivat... hmm... hieman huonompia:

...oon hiukan nuhanen (köh köh)
...oho, ei täällä kassissa olekaan salivaatteita
(jeah, right)
...oon niin kauheen väsy
(hoh-hoijaa!)
...kuka nyt jaksaa veivata sukkiksia päälle ja pois?
...mutku mulla on jano
(ai juo eka?)
...eiku siis nälkä, iiiiihan kaaaaamala nälkä
...en millään viittis olla saappaista erossa, saanko tulla ne jalassa?
...ehkä mulla oiskin tässä hieman ylitöitä
...tai jos kissalla on kotona jo ikävä?
...mies ei osaa laittaa ruokaa, se kuolee nälkään ilman mua
(justhan se kokkas)

Lopulta salikaverin syy voitti: lapsi oksentaa ja on kuumeessa. Äidin pitää mennä kotiin! (täytyy varmaan harkita tollasen tekosyyn hankkimista!)

Salisukkailupäivän asussa...

...tunika - Nanso Lempivaate
...neuletakki - Uni Glo, Japani
...rikooleggarit - vähän ku menis salille, ku on nää urheilulliset mattinykäspöksyt Ginasta
...laukku - Esprit
...huivi - Pieces
...uuh, miten hienot kengät - Hanna Saren by Seppälä
...kiemurtelukuvasarja - kyllä ne äiteet osaa
...silmäpeliä saappaiden kanssa - jep, olen vastarakastunut (sori rakas, että sun piti lukea se täältä!)

Loppuun vielä 28.4. loistavista loistavin syy jättää sali väliin: Tiia Vanhatapio tekee hannasarenit Vero Modan kanssa. Tupakanvastainen Skunk Girl mallisto ilmestyy tuolloin! Kyllä kannatti sivistää itseään lukemalla Kauppalehteä.

0 kommenttia:

Post a Comment