To be or not to be..?

EN ole heräämisihminen
OLEN aamuihminen

EN ole järkeilijä
OLEN tunteilija

EN ole muodikas
OLEN muotifiilistelijä

EN ole taiteellinen
OLEN visioita täynnä

EN ole musiikkinero
OLEN musiikinrakastaja

EN ole nainen
OLEN tyttö

EN ole puritaani
OLEN herkuttelija

EN ole vuodenaikaihminen
OLEN rakastunut elämään

EN ole utelias
OLEN tiedonjanoinen

EN ole yksin
OLEN kaksin

EN ole urheilullinen
OLEN hyötyliikkuja

EN ole pilkunnussija
OLEN kauniiden sanojen rakastaja

EN näe maailmaa vaaleanpunaisena
OLEN nähnyt sävyjä valkoisesta mustaan

Lastauslavan tyttö on lastattu...

...röyhelöjakkusella - kirppislöytö, B.Young
...aluspaidalla - H&M Organic Cotton
...farmareilla - Mango
...mokkanilkkureilla - kirppislöytö, Blend
...tooooosi valkoisella laukulla - Seppälä
...rintaneulalla - Pilgrim, Sthlm-settiii
...päärynäisellä asennolla - kärsimys pakkasessa takitta kaunistaa?
...ikävällä - eihän näillä pakkasilla voi asua leggareissaan!


mmmmm... Hanstu loves rintaneula

0 kommenttia:

Post a Comment