The A-B-C of Monday Blues...

A) Aloitetaan lyhyillä yöunilla ja sunnuntain ylitöillä

B) Vedetään päälle täys päivä maanantaifiilistä

C) Mennään vielä töiden jälkeen massiiviselle
ostoskierrokselle Penkolasta Honkkarin kautta Ikeaan.

TA-DAA! Ketutushan siitä syntyy...


Päivän sinisissä...

...paita - H&M
...aluspaita - H&M
...farkut - Mango
...korvikset - Indiska
...paljaat varpaat - kuvitelma kesästä

Vähemmän kettuuntuneiden päivien
elämäni aakkoset menevät näin:


A
Aamiainen. Paras hetki viikonlopussa.

B
Bo Kaspers Orkester. Toimii.

C
Copy/paste -toiminto. Hoitaa hommat puolestani.

D
Drapeeraus. Helmi sanaksi.

E
Egotrippi. Paranee vuosi vuodelta.

F
Faarao. Kadonnut unelma arkeologin ammatista.

G
Google. KVG.

H
Heli. Sisko.

I
Impi Tyyni. Mummuni mun.

J
Järkeily. Koitan kovasti.

K
Kissani mun Anoushka.

L
Loikoilu. Lököhousut. Lutraaminen.

M
Meri. Muistot lapsuuden kesistä.

N
Niko, armaani. Ainiaan.

O
Oppiminen. Olen keskeneräinen.

P
Perfektionismi. Halpottaa ja vaikeuttaa edellistä.

Q
UniQlo, Japanissa. Ihana vaatekauppa.
(pikkusen huijattu vastaus)

R
Ruoka. Rakkaussuhde alkoi jo vuonna 1983.

S
Stockholm. Vuosi nuoruudestani.

T
Tea & tea. Serkku ja juotava herkku.

U
Unelmointi. Helpottaa arkea.

V
Vaatekasat. Paha, paha tapa.

W
Wanhat asiat. Tavarat, joilla on tarina.

X
YleX aamut. Siitä se päivä alkaa.

Y
Ympäristö. Kiehtoo ja kiinnostaa.

Z
Zorro. Anna mulle keppi ja se on mun miekka.

Ä
Ärräpäät. Vegenä. Prkl ei ole kirosana.

Ö
Ö-mappi. Hyvin lajiteltu.


0 kommenttia:

Post a Comment