Montako avaimenperää
tarvitaan 
yhteen avainnippuun?


Hanstun virallisen avainnipun tutkistelun tuloksena luotettavaksi määräksi lasketaan keskimäärisesti kolme avaimenperää, jotka kaikki kaipaavat sitä edesmenneyttä neljättä tapausta.

Tutkimuksen mukaan neljäntoista avaimen nippuun tarvitaan lisävarusteiksi maatuska, kuninkaallinen hääjuhlakalu ja lähes tunnistamattomaksi kulunut bambi. Jos pyhää kolminaisuutta halutaan hetkauttaa hiukkasen, voidaan nippuun lisätä vielä yksi vartaloton geisha, kunhan sen yksinäinen pää saadaan liimattua takaisin avainrinkulaan. 

***

In English:
Yep, I'm 26-years-old and having
three silly keyrings attached to my keys.
And yes, even the bambi kinda doesn't look
like a bambi anymore, it's gonna stick
with my keys for a good while.

***

4 kommenttia:

Chatrin said...

mulla oli ennen vaikka kuinka monta avaimenperää mun avainnipussa. Nyttemmin olen rajoittanut sen yhteen. mahtuu paremmin laukkuun :)

Hanstu said...

Chatrin: Mä uskon, että kolmen avaimenperän kanssa avainnippu on helompi löytää laukusta :D

Riehu said...

Oi, kulahtanut bambi vei sydämeni.

Hanstu said...

Riehu: Et varmasti usko, että sillä on ikää vasta vähän alle 1 vee! Kyllä mun nuoruudessa tehtiin vähän kestävämpiä trolleja ja tutteja ja mitä muita niitä nyt oli? :D

Post a Comment