Voimattomuutta



Olen huono asioissa, joihin en voi vaikuttaa. Olen huono ottamaan vastaan elämän varjoja. Haluan nähdä kaikessa pilkahduksen hyvää, mutta välillä vastaan tulee asioita, jotka ovat läpeensä surullisia. Asioita, joihin en vain pysty vaikuttamaan. Silloin olen voimaton.

Erityisen huono olen katsomaan vierestä, kun ystävä menettää jotakin korvaamattoman rakasta ja tärkeää. Olen täynnä latteuksia, sanoja, joita kuuluu sanoa. Surunvalitteluni. Näin hänen on parempi, ei ole kipuja enää. Olet rakas, niin kovin tärkeä. Autan missä tahansa apua tarvitsetkin. Anna osa surustasi, jaetaan se. Tarkoitan jokaista noista sanoista. Olen vain puhelinsoiton päässä.

***

In English:
I'm extremely bad with things that I can't do
anything about. Just heard today that
someone who was very important to my friend
just passed away. I wish I could do something.
Ease the pain. I'm so sorry and always just
a phonecall away.

***

2 kommenttia:

Unknown said...

Luulen että ollaan kaikki samassa junassa tässä asiassa.Ei kukaan voi tehdä toisen surun eteen oikein mitään muutakun kuunnella jos toinen haluaa puhua ja olla läsnä tarvittaessa.Elämä vaan nyt on tällästä ja mitään ei sille voida.

Hanstu said...

Henrietta: Niinpä. Naurettavintahan tässä on, että huonot uutiset tulevat kolmen sykleissä. Nyt lähipiirissäni on muutaman päivän aikana kolme ihmistä menettänyt tärkeän ihmisen. Joskus sitä vaan toivoisi voivansa tasapainottaa toisten surua. Tsemppiä sinulle samaan tilanteeseen!

Post a Comment