Tavaran tarina:
Koira nimeltä Valerie

...riensi lohdukseni Amerikasta vuonna 2001, kun oma koirani sairastui ja kuoli yllättäen
...ystäväni Valerie auttoi koiraa matkalipun hankinnassa
...koira kuunteli minua surkeina iltoina
...oli seuranani iloisempina päivinä
...seurasipa se minua uskollisesti vuodeksi Ruotsiinkin
...eikä loukkaantunut siitä, että hankin myöhemmin kissan
...syksyllä 2008 Ameriikasta kuului huonoja uutisia
...ystäväni Valerien kuoli syöpään muutaman kuukauden sairastamisen jälkeen
...koira muutti yöpöydälleni kuuntelemaan minua
...sillä on paljon sanottavaa, paljon muistutettavaa


"Life is short and precious - make the most of it"
- Koira nimeltä Valerie-

2 kommenttia:

vippe said...

Koira on suloinen ja hellyyttävä, vaikka tarina olikin erittäin surullinen.

Hanstu said...

Mulla on paha tapa kiintyä tavaroihin niiden tarinan takia. Jonkun muun mielestä se on vain pehmolelukoira, minulle se edustaa niin paljon muuta :) Erittäin suloinen ja hellyttävä se onkin ja hän kuiskuttelee juuri kiitosta korvaani moisesta kohteliaisuudesta! Kiva kun kävit blogissani ja tervetuloa uudelleen!

Post a Comment