Mattinykäsissä kesät talvet!

Olen nimittänyt hieman kiiltäväpintaiset
mustat Gina Tricot -leggarini mattinykäsiksi.
Tällä hetkellä käytän jo kolmatta paria,
jostain kumman syystä näiden kestävyys
on about samaa luokkaa Nykäsen nykyisen
hyppykunnon kanssa.

Hassua on, että kuvittelin tuossa alkukesästä
joutuvani luopumaan luottolakujaloistani,
mutta näin se on, saatanpa onnistua saamaan
tänä kesänä nilkkarusketusrajat!

Eikä leggareille antamani nimitys ole missään
nimessä pilkkaa. Matti on the man. Siispä
päivän asukuvia kommentoi tänään Matti.

"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!"

"Se on ihan fifty-sixty miten käy."

"Kun sä lähdet hyppyyn, sä olet ihan yksin.
Sä joudut siinä hyppyrinnokalla tekemään
yksinäsi ihan omat ratkaisut. Sä oot siellä
ylhäällä ihan up yours."

"Aina ku mä hyppään ja pääsen siihen
hyppyrin nokalle, niin mulle tulee sellanen
bon voyage -tunne, siis että mä oon
kokenu
tän joskus aikaisemminkin."

"Kaikki on all right ainakin minulla.
En tiedä, onko muilla."

Päivän asussa...

...paita/shirt - Barkins, Australia
...leggarit/leggins - Gina Tricot
...läpsyt/shoes - Indiska
...röyhelöpanta/ headband - Diva, Australia

***

In English:
I've named my leggins after an old
Finnish ski jump legend Matti Nykänen.
I thought I'd have to say goodbye for
my silly Matti Nykänen -leggins for
the summer and
fall in love with them in the fall again,
but
it seems that my very white legs
(don't get any sun while wearing the
black leggins) and the leggins
are meant to be! Oh, and just
look at the pictures, I'm quite sure
that these leggins make you
jump sooooo much higher.

***

Nykäsen sitaatit täältä.

***

0 kommenttia:

Post a Comment