Hei Harmaa,

Olen aikani vältellyt tämän myöntämistä, mutta
nyt vihdoin on tunnustuksen aika: tykkään sinusta.
Olen kovin pahoillani niistä kaikista vuosista, jolloin
jaksoin levittää pahaa sanaa sinusta. Emme vain
tunteneet aivan tarpeeksi hyvin. Haluankin hyvittää
tekoni pyytämällä anteeksi ja kutsumalla sinut
asustamaan meille. Olet tervetullut kaikkialle muualle,
paitsi arkeemme. Sen tahdon pysyvän värikkäänä. Aina.


Päivän asussa...

...mekko/dress - Zara
...alustunika/tunic under the dress - Gina Tricot
...sukkahousut/stockings - Seppälä
...sukat/socks - H&M
...kengät/shoes - Seppälä
...laukku/bag - Esprit
...huivi/scarf - Lindex

***

In English:
Dear Color Grey,
I've been avoiding admitting

this, but acctually, I do like you. I'm terribly
sorry for all those years
I talked bad things about you,
all
I can say now is that I didn't know you back then.
As I'm
sorry I'm also inviting you to stay with us. You
are
most welcome. Just don't make our ordinnarry everyday
life grey. I'd love to keep it colourful. Thanx.

***

3 kommenttia:

Alma said...

Mutta kun harmaakin voi olla niin pirteä ja vivahteikas, omalla tavallaan. Mä rakastan harmaata myös, eikä se ole ollenkaan tylsä.

Hanstu said...

Alma: Mulla kesti aika monta vuotta ymmärtää se :) Tietysti kokoharmaissa saattaisi näyttää pikkuisen tylsältä, toisaalta ehkäpä sitä kannattaisi kokeilla! Harmaaseen kyllä liittyy paljon negatiivista: harmaa arki, harmaa talous, hiirenharmaa, harmaa päivä, harmaa alue, saada harmaita hiuksia jne... vaan eipä taida väri olla maineensa veroinen :)

Riehu said...

Tunnustusta pukkais mun blogissa! :)

Post a Comment